Angle Up

⛺ Ilusaid jaane!

 

Juunikuus langevad samale perioodile lähestikku kokku mitu olulist tähtpäeva – suve algus, võidupüha ning jaanipäev. Nii võidupüha kui jaanipäev on Eestis lipupäevad ning jaaniööl lippe ei langetata. Jaaniõhtut ja -ööd tähistatakse Eestis laialdaselt jaanituledega, millel on sümboolne seos pööripäeva ja päikese kõrgseisuga.

Head võidupüha ja leekivaid jaane! 🔥

Kui soovid, et me aitaksime Sinu ideid graafilise disaini abil ellu viia, siis saada meile kiri aadressile info@walgus.ee või kasuta kodulehel olevat kontaktivormi. Uuri lisaks: graafiline disain.

 

Reklaamvideo: Puhastaja Kaubamaja

 

Puhtus ennekõike! Puhas keskkond saab alguse õigetest ja kvaliteetsetest puhastusvahenditest. Neid pakub AS Ebeta Puhastaja Kaubamaja, kellele Walgus valmistas ettevõtet ja selle tegevust tutvustava reklaamvideo.

AS Ebeta Puhastaja Kaubamaja alustas oma tegevust 1990. aastal. Puhastaja Kaubamaja on perefirma ja kuulub 100% Eesti kapitalile. Meie põhitegevusalaks on professionaalsete puhastustoodete, -süsteemide, -masinate ja koristustarvikute müük.

Ettevõtte missioon on pakkuda kliendile terviklahendust ühest kohast. Puhastaja Kaubamaja on ainuke Eesti varustaja suurimas Euroopa sõltumatute edasimüüjate kontsernis INPACS, olles rohelised ja loodusliku mõtteviisi edasiviijad omal alal.

2020. aasta juuni alguses kolme võttepäeva jooksul üles filmitud video koosneb nii siseruumis, väljas kui ka õhust drooniga jäädvustatud materjalidest. Võttekohtadeks olid AS Ebeta kontor Tallinnas Leiva tänaval, restoranis Dvigatel, kõrgel Olümpia hotellis ning Rocca al Mare MyFitnessis.

Valminud videost tegime lisaks kompaktsema, lühikese ja informatiivse 20 sekundi sisse mahtuva variandi, mis leidis koha ettevõtte kodulehel ning sotsiaalmeedias.

Vaata üle Puhastaja Kaubamaja koduleht ning jälgi nende Facebooki lehte, et uute toodetega kursis püsida! Reklaamvideo tellimiseks kirjuta aadressil info@walgus.ee või kasuta kodulehe kontaktivormi. Vaata lisaks: videoteenused.

Juhtis ja toimetas Erlich Lõwi
Filmis ja monteeris
Reio Raudheiding
Drooni juhtis Raido Pedak
Lühikese klipi lõikas
Sten Reemet
Teksti luges
Martin Ojap

 

Uudiskirja kujundus: Daily Real Estate

 

Kuidas leida kinnisvaraomanikuna usaldusväärseid üürnikke? Või kanda pidevalt hoolt selle eest, et korter püsiks alati puhas ja parimas korras?

Daily Real Estate on Eestis ja Belgias tegutsev haldusfirma, mille eesmärk on lihtsustada üüriturul toimuvaid protsesse. Ettevõte pakub võimalust anda oma tühjalt seisev kinnisvara pikaajaliseks või lühiajaliseks rendiks.

Teenuste tutvustuseks kujundasime bänneri, mida uudiskirjana meilisisus uutele võimalikele klientidele saata. Bänneri juhtküsimus “Kas korter kogub tolmu?” viitab võimalusele oma kinnisvara muuta muretult pasiivse sissetuleku allikaks.

Daily Real Estate’iga saab lähemalt tutvuda nende kodulehel, Facebookis ja Instagrami lehel. Kujundustööde tellimiseks võta meiega ühendust aadressil info@walgus.ee või kasuta kodulehe kontaktivormi. Vaata lisaks: graafiline disain.

Kirjutas ja juhtis Erlich Lõwi
Kujundas
Sten Reemet
Toetas
Madli Kärt Ollisaar

 

HURM loodussõbralikud paberetiketid

 

Looduslähedasi tooteid saab pakendada ja kleebistada keskonnasõbralikult. HURM parfüümitootja on valinud just sellise suuna. HURM parfüümid on taastäidetavates klaaspudelites ja sildistatud digitrükis prinditud 90 g/m² Kraft pruunide paberkleebistega.

HURM bränd on loodud inspireerituna loodusest ja selle aroomidest. Loodus inspireeris looma parfüüme, mis oleksid puhtad, kvaliteetsed ja unikaalsed. Hurm annab võimaluse endaga kaasas kanda loodust, olles kus iganes. Parfüümid on inspireeritud looduslikust nähtusest või kohast ja selle järgi on tulnud ka nimetused. Lõhnade koostis on välja arendatud koostöös Tallinna Tehnikaülikooliga.

Aokuma

Värske nagu hommikune kaste murul ja kütkestav nagu punetav taevas enne päikesetõusu. Aokuma on täis ootamatust ja põnevust uue päeva eel, segatuna maagilise tsitruse ja magusa lillelõhnalise värvidemänguga.

Bergamott lisab oma tsitruse magususe ja värskuse, mõruapelsinipuu toob aga endaga kaasa mõrkja tooni, mille ilang-ilang oma lillelise kerguse ja puuviljasusega tasakaalustab.

Peamised lõhnanoodid: mõruapelsinipuu õied, bergamott, ilang-ilang

Hämarik

Natuke ettearvamatu, natuke pöörane, aga üllatab alati nagu õhtune tund. Nagu pilvepiiril mänglev päike - tulevad lõhnas vaheldumisi esile tummine vürtsikus ja mahedam magus aroom.

Vetiverile omaselt tulevad lõhnas esile tume puidune ja maalähedane lõhn, mis on nii värske kui ka sensuaalse tooniga, millele lisab vürtsi must pipar.

Peamised lõhnanoodid: vetiver, vanill, must pipar.

Uduviir

Lõhn on varieeruv, tummine ning kerge samal ajal. Parfüüm, millest leiab nii mesimagusaid noote kui ka tsitruseliste värsket järelkaja, seda kõike mingis sõnuseletamatus võtmes. 

Selles on sügavust ja tugevat iseloomu, mis jääb hõljuma nagu uduviir.

Peamised lõhnanoodid: labdanum, bensoevaik, laim.

Ürgmets

Puutumatu loodus ja lõpmatu rohelus. Salapärane ja mõistatuslik äratab aukartust, kuid tekitab tunde, mis on tuttav ammustest aegadest. Ürgmets lõhnab vabaduse järele.

Metsikut seedripuu aroomi tasakaalustab tagasihoidlik vaigune mürr, värskust lisab kerge tsitruseline greip.

Peamised lõhnanoodid: seedripuu, mürr, greip.

HURM on olemuselt keskkonnasõbralik, just sellepärast kasutavad nad peale klaaspudelite ja paberkleebiste ka lõhnaõlipudelite taaskasutussüsteemi. Saada tühjaks saanud pudel HURMi ning nad saadavad taastäidetud pudeli tagasi.

Uuri HURMi loo, tegemiste ja parfüümide kohta nende kodulehelt, Facebookist ja Instagramist.

Walgus peab oluliseks loodust säästvat mõtteviisi ja lähenemist – miski ei lähe kaotsi. Kleebiste üleandmiseks banderollimisel kasutasime kummi või pakkekile asemel poogna servadest lõikamisel järele jäänud ribasid, mis muidu oleks läinud äraviskamisele.

Loodussõbralike paberkleebiste või muude trükiste jaoks võta ühendust aadressil info@walgus.ee või kasuta veebilehel asuvat kontaktvormi. Vaata lisaks: trükised, digitrükk.

Toimetas Madli Kärt Ollisaar