Angle Up

Saage tuttavaks – Tilt

 

19.–21. septembrini 2019 toimub Tallinnas seitsmes rahvusvaheline improteatrite festival Tilt. Walgus kannab tänavu hoolt festivali tunnusgraafika eest.

Saage tuttavaks – Tilt, ümmargune olevus, kes on Tildi kujundustel juba enne Walgust figureerinud, kuid kes tänavusel tunnusgraafikal sattus meie abiga taas uutesse olukordadesse.

Improkeeles tähistab "tilt" ootamatut pööret stseenis, mis loo senist kulgu muutab. Festivali tänavused ootamatud pöörded saavad alguse juba neljapäeval, 19. septembril! Etendused on eesti ja inglise keeles.

Rohkem infot leiab festivali kodulehelt, Facebook'ist ja Instagrami lehelt.

Kui soovid meie kujundusteenuste kohta rohkem infot, saada meile kiri aadressil info@walgus.ee või kasuta kodulehel olevat kontaktivormi. Vaata lisaks: Walguse kujundusteenused.

 

Tilt improfestival 2019 bänneri kujundus

 

19.–21. septembrini 2019 toimub Tallinnas seitsmes rahvusvaheline improteatrite festival Tilt. Walgus kannab tänavu hoolt festivali tunnusgraafika eest.

Improteater eristub klassikalisest teatrist selle poolest, et kõik, mida publik etendusel näeb, sünnib kohapeal, improviseerituna publiku antud inspiratsioonisõnadest. Seega on iga etendus vahetu ja kordumatu, sest kahte täpselt ühesugust lugu pole võimalik lavale panna.

Tilt toob kokku parimad impronäitlejad ja -koolitajad nii Eestist kui üle kogu maailma. Rohkem infot leiab festivali kodulehelt, Facebook'ist ja Instagrami lehelt.

Kui soovid meie kujundusteenuste kohta rohkem infot, saada meile kiri aadressil info@walgus.ee või kasuta kodulehel olevat kontaktivormi. Vaata lisaks: graafiline disain.

 

ET Collect logo kujundus

 

Kujundustöö algab täpsest alusjoonisest. ET Collect’i logo põhineb lihtsatel geomeetrilistel vormidel: ruudud, täisnurgad, ringid ja 45-kraadised diagonaalid.

Klient: Gerhard Spitsak

On alati hea meel anda panus keskkonnasäästliku mõtte- ja eluviisi edendamiseks. Selliste projektide hulka kuulub logo disain Egiptuses Kairos köögijäätmete käitlusega tegelevale ettevõttele ET Collect. Nad koguvad biolagunevaid jäätmeid ning muudavad need 100% orgaaniliseks kompostiks kohalikele põllupidajatele.

Vaata ja jälgi kindlasti ET Collect Instagrami lehte, et uute arengutega kursis olla. Siin on juba näide logost kasutuses!

Logo positiivne ja negatiivne (pööratud värvidega) versioon.

Töö algusest oli selge, et logo peaks sisaldama rohelist värvi. Paika said logo põhitoonid Pantone 7733 C (tumeroheline) ning Pantone 360 C (heleroheline). Esimestest disainikavanditest tehtud valiku põhjal esitasime kliendile uued variatsioonid ning tagasiside põhjal liikusime selgete geomeetrilise kujundite vaimus tervikliku lõpptulemuseni.

Värvid on visuaalse identiteedi lahutamatuks osaks maailma eri paigus ja kultuurides. Huvitaval kombel on logo tumerohelist põhivärvi Pantone 7733 C kasutatud ka kuusepuul Läti linna Jēkabpils’i lipul ja vapil. Heleroheline Pantone 360 C on ametlikult määratud näiteks Ukraina linna Harkiv’i lipu taustaks.

Nagu alati, vormistame valminud logodest oma klientidele kõik vajaminevad failid nii trükis kui veebis kasutamiseks ning jagame vajadusel tehnilisi nõuandeid, millist faili mis olukorras eelistada.

Kui soovid ka oma ettevõttele logo või sümboolika kujundust, saada meile kiri aadressil info@walgus.ee või kasuta kodulehel olevat kontaktivormi. Vaata lisaks: logo kujundamine.

 

Sakura Glow visiitkaardid

 

Visiitkaartide kujundus ja trükk jaapani ning korea kosmeetikatooteid müüvale Sakura Glow’le. Digitrükk 340 g/m² Splendorgel katmata paberil.

Sakura Glow võtab tellimusi vastu igal nädalapäeval ning pakub kiiret saatmist mitmetesse riikidesse. Üle 30-eurostele tellimustele kehtib Eesti-siseselt tasuta transport. Vaata kindlasti Sakura Glow Facebooki lehte ja Instagrami!

Ettevõtte toodetest inspireerituna järgib ka visiitkaardi kujundus aasiapärast pastelset koloriiti. Visiitkaarti luues peame alati silmas trükitehnilisi nõudeid ning soovitame parimat materjali, mis kujundusele ja tellija ootustele vastaks.

Walguselt tellitud visiitkaartidest ja teistest reklaammeenetest teeme oma portfoolio tarbeks stiilsed tootefotod. Vaata lisaks: visiitkaartide kujundamine ja trükk.

Визитные карточки Sakura Glow

Дизайн и печать визитных карточек для фирмы Sakura Glow, занимающейся торговлей японскими и корейскими косметическими товарами. Цифровая печать 340 г/м² на непокрытой бумаге Splendorgel.

Sakura Glow принимает заказы ежедневно и предлагает быструю пересылку во множество стран. Для заказов на сумму более 30 евро в пределах Эстонии действует бесплатная доставка. Обязательно посети веб-странички Sakura Glow в Фейсбуке и Инстаграме!

Вдохновлённый товарами фирмы дизайн визитки также преследует азиатский пастельный колорит. При создании дизайна визитки мы всегда учитываем условия печатных техник и советуем наилучший материал, который больше всего соответствует дизайну и ожиданиям клиента.

Из заказанных визиток и других рекламных товаров Walgus мы делаем стильные фотографии для нашего портфолио. Смотри также: Vizitki.ee – дизайн и печать визиток.

Sakura Glow Business Cards

Business cards designed and printed for Sakura Glow, an online store for Japanese and Korean cosmetic products. Digital printing on 340 g/m² uncoated Splendorgel paper.

Sakura Glow welcomes orders on every day of the week and offers speedy shipping to numerous countries. Free shipping applies in Estonia for orders over 30 €. Be sure to have a look at Sakura Glow’s Facebook page and Instagram!

Inspired by the company’s products, the business card design also features Asian-style pastel colours. When creating a business card, we always follow technical printing requirements and recommend the most suitable material according to the design and client’s expectations.

Business cards and other promotional products ordered from Walgus will be used to take stylish product photos for our portfolio. See more: Design and printing services.

 

ÜLEVAADE: TPTFF’19 tunnusgraafika

 

Üldharidus- ja kutsekoolide õpilastele suunatud TPT Filmifestival toimus tänavu juba neljandat korda. Neist viimasel kolmel aastal on Walgus kandnud hoolt festivali tunnusgraafika loomise eest. Tänavuse festivali tarbeks sai kujundatud uus logo koos animatsiooniga, plakatid, roll-up bänner, fotosein, visiitkaardid ja tänukirjad.

TPTFF’19 sai oma piduliku kulminatsiooni 11. aprillil kinos Artis toimunud galaõhtuga, mis jõudis otseülekandena nii Tallinna Televisiooni kui ka Delfi TV eetrisse. Tele- ja veebiülekannet vaatas kokku 20 415 inimest.

Festivali tänavuse visuaalse identiteedi aluseks oli uuenduskuuri läbinud TPTFF logo, mis leidis kasutamist nii sündmuse veebibänneritel kui reklaammeenetel. Vaata lisaks: logo kujundamine.

Uuest logost valmis ühtlasi animeeritud versioon. Vaata ka eelmise aasta animeeritud logo ning tutvu meie animatsiooni- ja videoteenustega.

2019. aasta alguses leidus tänavapildis lisaks valimisreklaamidele muudki huvitavat. Tallinnas, Tartus ja Pärnus võis valgusvitriinides näha Tallinna Polütehnikumi Filmifestivalile registreerima kutsuvaid plakateid. Heida pilk peale ka 2018. aasta TPTFF plakati kujundusele.

Roll-up bänneri kujundus. Vaata lisaks: reklaamtrükised, plakatite kujundamine ja trükk.

Raamitud tänukirjad festivali võitjatele, osalejatele ning kohtunikele. Filmifestivali võitis Tallinna Saksa Gümnaasiumi ja Lasnamäe Gümnaasiumi õpilaste mängufilm “Harjumus”. Lisaks lühimängufilmi kategooriale anti välja parima muusikavideo, parima dokumentaalfilmi, parima animatsiooni ja parima sketši tiitlid. Kõiki filmifestivalile esitatud lühifilme saab vaadata TPTFF kodulehel olevast filmiriiulist.

Festivali kohtunike kogusse kuulusid: TTV juhatuse liige Revo Raudjärv, ETV režissöör Krista Rannamäe, operaator Margus Malm ning armastatud näitlejad Aarne Soro (teater Ugala), Tambet Tuisk ning Andrus Vaarik (Tallinna Linnateater).

3800 x 2400 mm mõõtudega fotosein kandis endal festivali sponsorite logosid: Filmimuuseum, Energia Avastuskeskus, Escape Room Factory / Megazone, Tallinna Linnateater, Tehnoturg, Nõmme Seikluspark, Kino Sõprus, Tallinna Teletorn, Pizzakiosk ning peatoetajad Overall ja Canon. Festivali ametlikud meediapartnerid on Delfi TV ja Tallinna Televisioon.

Galaõhtu fotod pildistasid Tallinna Polütehnikumi fotograafia eriala õpilased Eva Näf, Jefim Štšukin, Liis Sinitamm, Liis Saarepere ja Kristina Hrynchanka.

Vaata lisaks: terviklahendused.

Kohtumiseni järgmisel aastal!

 

Nimekleebistega joogitopsid

 

Tootefoto: Martin Ojap

Kõige vahvamad projektid meie töös on seotud lastega. Üheks neist oli möödunud suvel sündinud beebide nime ja sünnikuu kleebistega personaliseeritud joogitopsid “Juunibeebid 2018”. Valge UV-trükk läbipaistval PVC kleebisel, matt laminaat ja plotteriga erikujuliseks lõikamine.

Munchkin Miracle 207 ml joogitopside 360-kraadine serv võimaldab juua topsi igast küljest. Laps saab juua nagu tavapärasest tassist, mis aitab lapse suus olevatel lihastel normaalselt areneda.

Topsi tila- ja nokavaba disain on hea hammastele, lihtne kasutada ning hõlbustab päris tassist joomisele üleminekut. Lekkekindel ventiil sulgub automaatselt, kui laps lõpetab joomise. Munchkin Miracle 360° võitis hõbeda aastal 2016 Mother & Baby Awards auhinnagalal “Best Feeding Product for Weaning” kategoorias.

Kleebiste tellimiseks saada meile kiri aadressil info@walgus.ee või kasuta kodulehel olevat kontaktivormi. Vaata lisaks: reklaamtrükised ja kleebised.

Toimetas: Erlich Lõwi